Support

Is het gebruik van de supportdesk gratis?
Voor alle klanten van het webplatform worden vragen over en eventuele problemen (zogenaamde bugs) in het systeem uiteraard kosteloos opgelost.
Di, 15 Nov, 2016 at 3:17 PM
Hoe werkt de supportdesk en hoe kan je de supportdesk bereiken?
Hoewel we alles in het werk stellen om het te vermijden, zijn vragen, opmerkingen of technische problemen onvermijdelijk. Daarvoor hebben we een bedreven ...
Do, 9 Mrt, 2017 at 4:02 PM
Hoe maak ik een nieuw supportticket aan?
Om een nieuw supportticket aan te maken, zijn er twee mogelijkheden: 1) Gebruik de “Nieuw ondersteuningsticket” knop op het support platform, r...
Do, 9 Mrt, 2017 at 4:03 PM
Welke statussen kan een ticket voor vragen, tasks & andere hebben?
Elk ticket heeft een status. Hieronder een korte uitleg van elke mogelijke status voor vragen, tasks en andere: Openstaand: we hebben jouw ticket goed on...
Do, 9 Mrt, 2017 at 4:04 PM
Welke statussen kan een ticket voor features en bugs hebben?
  Elk ticket heeft een status. Hieronder een korte uitleg van elke mogelijke status in Freshdesk voor features en bugs. Openstaand: we hebben jo...
Di, 15 Nov, 2016 at 3:10 PM
Kan ik mijn website zelf onderhouden?
Met een kañooh website heb je een gebruiksvriendelijk Content Management Systeem in huis. Dat wil zeggen dat je zelf kan inloggen op de back-end van de webs...
Wo, 5 Aug, 2015 at 1:04 PM
Hoe spoor ik broken links op of check ik aan welke URL's een pagina gekoppeld is?
Een kañooh website maakt het mogelijk om eenvoudig nieuwe pagina’s aan te maken en structuren te wijzigen. Door het voortdurend doorvoeren van aanpassingen o...
Di, 8 Sep, 2015 at 3:04 PM
Hoe lang duurt het vooraleer ik terug kan inloggen na 5 mislukte pogingen?
Drupal 7 blokkeert een gebruiker die meer dan 5 keer met de foutieve logingegevens probeerde in te loggen (binnen 6 uur). Of wanneer een IP-adres meer dan 5...
Wo, 2 Dec, 2015 at 11:55 AM
Waarom wordt helpmij@kanooh.be of support@kanooh.be als afzender getoond in geautomatiseerde e-mails (vanuit het webformulier bv.)?
Dat komt omdat wij standaard voor het algemeen 'vanaf-adres' van je website helpmij@kanooh.be of support@kanooh.be nemen. Dit om te vermijden dat ma...
Di, 12 Jan, 2016 at 1:56 PM