Hoewel we alles in het werk stellen om het te vermijden, zijn vragen, opmerkingen of technische problemen onvermijdelijk. Daarvoor hebben we een bedreven supportdesk opgezet, waar je als kañooh klant steeds terecht kan. Bovendien luisteren wij ook graag naar suggesties om het kañooh webplatform te verbeteren.


De kañoohsupportdesk kan je op verschillende manieren bereiken.

  • Via deze online supportdesk kan je tickets aanmaken en opvolgen. Je beschrijft duidelijk het probleem dat je wilt melden, vervolgens neemt een kañooh medewerker het probleem op. Let wel: maak voor elke melding een apart ticket aan, zodat de opvolging ervan vlotter en sneller kan verlopen. Via ons ticketing systeem kunnen zowel jij als wij dit vervolgens opvolgen.
  • Daarnaast zijn we ook telefonisch bereikbaar tijdens de kantooruren van 9u tot 17u op 02 307 79 08.
  • Tenslotte zijn we ook snel en gemakkelijk te bereiken via ons support mailadres: helpmij@paddle.be. Let wel: stuur voor elke melding een aparte mail, zodat de opvolging ervan vlotter en sneller kan verlopen.


Gaat je website offline na de werkuren of tijdens het weekend, dan kan je ons bereiken via de crisis hotline: 0470 17 26 69.